Politica de garanție

Conform articolului 14, alin.2 din OUG 34/2014, costurile directe pentru returnarea produsului către noi vor fi suportate de client. Ulterior vom acoperi toate costurile legate de repararea și expedierea înapoi la dumneavoastră a produsului reparat.

Produsul va fi testat și înlocuit gratuit cât mai repede posibil. Puteți fie să livrați manual produsul la adresa de mai jos, fie să îl trimiteți prin orice serviciu de curierat (cu excepția Poștei Române) la:

SC SAVRATO SRL - str. Doamna Stanca 26, Făgăraș, județul Brașov, Cod Poștal: 505200 - 0743070813.

Vă rugăm să includeți factura originală sau, dacă nu este posibil, să furnizați factura sau numărul comenzii, împreună cu adresa dvs. de retur și numărul de telefon pentru a vă trimite produsul reparat înapoi.

Livrările trebuie trimise folosind orice companie de curierat, cu excepția Poștei Române , iar ramburs la livrare (COD) nu este acceptat.
Odată ce pachetul este expediat, vă rugăm să ne furnizați numărul de urmărire AWB și detaliile contului dvs. bancar pentru procesarea oricăror rambursări aplicabile. Pachetele neanunțate vor fi refuzate și returnate expeditorului.

Ne propunem o colaborare eficientă și o soluție promptă și amiabilă pentru a vă asigura că aveți cea mai bună experiență posibilă cu noi.