Politica de retur:
Vă mulțumim pentru achiziția efectuată de la Bervolo. Dacă doriți să returnați un produs, vă rugăm să respectați următoarele condiții:
Produse nereturnabile: În cazul produselor sigilate, care nu pot fi returnate din motive de igienă sau protecția sănătății (ex. căști intrauriculare, măști), acestea nu pot fi returnate dacă au fost desigilate, conform art. 16, lit. (e) din O.U.G. 34/2014.
Produse returnabile: Conform O.U.G. 34/2014, aveți dreptul de a returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acestora, fără a fi nevoie să oferiți un motiv.
Obligațiile clientului:
- Costurile directe de returnare a produsului sunt suportate de client, conform art. 14, alin. 2 din O.U.G. 34/2014.
- Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, în aceeași stare în care au fost primite, fără semne de uzură excesivă sau deteriorări. Toate accesoriile și documentele originale (factură, certificat de garanție, etc.) trebuie să fie incluse.
Procedura de retur: Produsul poate fi predat personal sau trimis prin orice curier (exclus Poșta Română) la adresa: SAVRATO SRL - Str. Doamna Stanca nr. 26, Loc. Făgăraș, Jud. Brașov, Cod poștal: 505200 - 0743070813. Se poate expedia cu orice firmă de curierat, cu excepția Poștei Române, fără ramburs. În momentul în care expediați coletul, vă rugăm să ne comunicați numărul AWB al coletului pentru a-l transmite colegilor de la depozit și contul bancar în care să returnăm contravaloarea produsului. Coletele neanunțate sunt refuzate și se întorc la expeditor.
Condiții pentru acceptarea returului:
- Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (fără deteriorări fizice, lovituri, zgârieturi).
- Produsele care nu respectă aceste condiții sau care prezintă urme de utilizare excesivă nu vor fi acceptate pentru retur.
Pentru orice întrebări suplimentare, nu ezitați să ne contactați. Ne dorim o colaborare eficientă și rezolvarea situațiilor cât mai rapid și pe cale amiabilă.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Politica de garantie:
Conform art. 14 alin. 2 din OUG 34/2014, costurile directe de returnare a produsului către noi vor fi suportate de către client. Noi vom acoperi ulterior toate cheltuielile legate de reparație și expedierea produsului reparat către dumneavoastră.
Produsul va fi testat și înlocuit fără costuri suplimentare, în cel mai scurt timp posibil. Produsul se poate preda personal la adresa de mai jos sau se poate trimite prin orice curier (exclus Poșta Română) la:
SC SAVRATO SRL - Str. Doamna Stanca nr. 26, Loc: Făgăraș, Jud: Brașov, Cod poștal: 505200 - 0743070813.
Vă rugăm să includeți factura în original sau, dacă nu este posibil, numărul facturii sau al comenzii, precum și adresa și numărul de telefon pentru returnarea produsului reparat.
Se poate expedia cu orice firmă de curierat, cu excepția Poștei Române, fără ramburs.
Vă rugăm să ne comunicați numărul de AWB al coletului și contul bancar în care să returnăm contravaloarea produsului. Coletele neanunțate vor fi refuzate și se vor întoarce la expeditor.
Ne dorim o colaborare eficientă și rezolvarea situației cât mai rapid și pe cale amiabilă, pentru a vă oferi o experiență cât mai bună.
Vă mulțumim!